Måste packa....



Ja, jag är heeeelt normal... haha nej seriöst jag är sååååååååååååååååhäääääääääääääääär trött och varm. Det är liksom ingen direkt sol ute men det är ändå 23-25 grader och det är inte så kul. Jag och mamma körde iväg vid 11 idag för att mamma skulle till någon nagel-fix sak och då skulle jag hänga med för att också fixa till mina naglar, men han som gjorde det var inte så bra, för han började på mamma och typ skadade henne... eh, ja, orkar inte förklara så ingående (inte så intressant heller för den delen) men jaja, jag hoppa över det. Dessutom kan de som jobbar där inte svenska så jag fick använda mina engelskkunskaper... aja, han förstod mig! 

Nej nu får jag resa på mig och börja PACKA. Har inte lagt ner något men orkar liksom inte... vart ska jag börja? Är iaf hur glad som helst eftersom vi faktiskt ska åka då jag förväntade mig en sommar med sol och bad every day men så blev det ju inte. Klockan är bara 4 så ska väl ha packat tills jag lägger mig, i hope. Ska fixa mer tidsinställda också... 


Och, idag konfirmerar Rebecka sig, eller har gjort, iaf, grattis till dig Rebecka. Saknar dig massor, vi ses om lite mer än en vecka! ♥

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0