Måndag och tisdag!

Heyy! 
Igår vid tre tiden kom Johanna, Terese och Jenny till mig. Vi hade bestämt oss för att träffas och ha en liten filmkväll, men vi börjde med att bara snacka lite, läsa ur en FRIDA tidning och spela något knasig memory som fanns där haha! Sedan åt vi runt 7 tiden och efter det bäddade vi ute i vår uterum där vi skulle sova. Vi satte på en film, TRUST heter den, den var väl bra, men hade ett knas slut. Jenny mådde inte så bra så hon gick tyvärr hem! :/
Sedan kollade vi på The last song. Åh, det måste vara en av mina favoritfilmer. Så himla bra :). Vid ett tiden kollade vi på 1D's live tour DVD och satt typ bara en meter framför datorn, haha :). 

394714_411438968891939_1520820188_n_largeTumblr_m78tit57zy1r2iwsjo1_500_largeCouple-kiss-love-miley-cyrus-the-last-song-favim.com-458443_large

Idag vaknade vi runt 10 tiden, vid 11 åt vid frukost och vid ett tiden åkte Terese hem. Jag och Johanna cyklade till coop och handlade massa bak-saker och när vi kom hem bakade vi kärleksmums som blev riktigt goda. Imorgon ska vi åka till Malmö, in till min mammas jobb, och bjuda på lite kakor. :) 


Kommentarer
Skrivit av: Jennifer

Skriv gärna frågor i min frågestund! :D

2012-07-18 - 19:00:59
URL: http://jenniferenqvist.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0