måndag 2 juli

Hejsan. Nu börjar det närma sig konfalägret.. undra hur allt kommer bli. Jag måste väl snart börja packa, men hur packar man för 3 veckor!? Jaja, idag fyller min fina väl Johanna år. Så jag o mina kompisar ska förmodligen spela lite tennis o sen ska vi åka till lund o käka på subway. Det e det värt, i love subway <3 o det gör alla andra också. Sen ska vi sova över här. 
Tennis är faktiskt askul. Pappa köpte ett mintennis nät när vi dom var i ullared. Och faktiskt så e det perfekt storlek även om det är minitennis. I alla fall så är det jättekul! Det är väl den enda träningen jag kan göra nu för jag har blivit riktigt förskyld.. typiskt! när det äntligen var bättre med knäet... / rebecka
jag vill på semester igen, fast just nu är ju vädret rätt bra i lilla sweden!

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0