Lovely day



Idag åkte jag, Johanna och min pappa till stranden. Var egentligen inte alls sugen på att åka någonstans och ville helst av allt bara ligga hemma och sola, men nu när min pappa har semester så känner jag väl att jag faktiskt vill hitta på något med honom också, och eftersom vädret var tipp topp idag så passade en strand-dag perfekt. Kommer i vilket fall som helst få en rejäl dos av föräldrarna nästa vecka då jag åker till Rhodos med bara mamma och pappa, som på sitt sätt kan bli riktigt skönt att få umgås med bara dom i en vecka och ha det mysigt. 
Aja, fick en dos av sol, värme, bad och glass idag - sånt behövs. Åt årets första kulglass, HALLON såklart. Åh finns inget godare, seriöst.

Nu ska jag göra lite tidsinställda inlägg inför nästa vecka, bäst att börja nu så jag inte sitter här på lördagkväll och bara NOOOOOOOOOOOOOOO typ. Kanske att jag sätter mig och kollar på ett avsnitt av gossip girl också. Maybe maybe. 


Kommentarer
Skrivit av: Malin

Hej, allt bra? :)

2012-07-26 - 09:37:09
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
Skrivit av: Tess

Hej tjejen! :) Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2012-07-26 - 16:01:34
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0