lördag

 
Idag vaknade jag runt halv tolv tiden och åt lite frukost, sedan städade jag mitt rum, bytte lakan, bäddade och sedan sprang jag en runda. Efter jogging turen så duschade jag och sen gick jag in till mina grannar för att snacka lite med de om deras katt jag ska passa nu i veckan som kommer! 
 
Det både regnar och åskar så vårt WiFi är avstängt och så är även datorn! Tur att det funkar att blogga från mobilen, och lägga in bilder! I kväll kommer lite gäster för att fira mig, trevligt trevligt :) 

Kommentarer
Skrivit av: Tess

Låter som att du har en jättefin dag, hoppas att kvällen blir detsamma! :) Vad ska du göra imorgon?

2012-07-14 - 19:37:42
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0