from yesterday..

Hejsan, nu ska jag berätta om gårdagens stora händelse.. haha! Nä men igår precis efter Matilda o Angelica kom så ropar min pappa "var e din kamera? var e din kamera? här är en luftbalong" vi bara fortsatte med vårt för vi trodde bara det var en helt vanlig luftballong. Det var det också fast den var extremt nära! O tillslut hittade jag min kamera o jag var nuduschad o hade världens fulaste kläder haha men vi sprang ut o skulle se var den landade.. Jag o Angelica tappade lite intresset för vi hittade smultron istället, haha.. Men matilda o Johanna M som bor på gatan ovanför oss sprang vidare..
luftballongen som faktiskt var väldigt nära
smuuuultron
jag var iklädd denna snygga outfit.... hahahah
 
Asså jag hade aldrig vågat flyga luftballong. Man vet ju inte var man landar.. asläskigt ju!! :|
/ Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: Maddiie

Sv till rebecka: Tack så mkt! hoppas du får/fick det också :)

2012-07-01 - 18:35:31
URL: http://maddiie.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0