Bloggar jag läser

Tänkte länka lite av de bloggar som jag kollar in dagligen. Läser även några mindre bloggar, så som mina vänners osv, men dessa är de lite större, som ni kanske redan vet om, men ändå! :) Det är bara att trycka på bilderna för att komma till bloggarna!!!

1. FOKIS
Ja, Foki är sjukt söt och jag gillar hennes Fokiwa shop, har inte beställt något därifrån men där finns en hel del snygga plagg! Hon skriver mycket om sina dagar, lägger ut roliga videos och något man får se där är otroligt fina bilder. Hon har ju sin pojkvän som är fotograf vilket jag tror gör att han gillar att fota när de är ute på äventyr, men även Foki har sin egen kamera och hon tar jättefina bilder hon med! 


2. KENZA
Hennes blogg har jag läst ett bra tag, älskar hennes stil och hon är såååå vacker. Älskar att hon lägger ut så mycket outfit bilder och sen är det kul att se modellbilder, eftersom hon är modell!


3. LINAFOTO
En tjej som är grym på att fota. Lägger upp bilder från fotograferingar hon har, allt från bröllop till barnfotgrafering, men även bilder på vänner som hon tar, hon lägger upp vardags-inlägg och roliga videobloggar. Sisådär med uppdateringen ibland men på senaste tiden har det varit BRA uppdatering. En superbra fotoblogg!!



4. NELLIEBERNTSSON
Om ni nu läser denna bloggen så vet ni säket att hon är en hästtjej och då undrar man, varför läser JAG en hästblogg? Haha, jag frågar mig själv det där ibland men faktiskt så hoppar jag över de flesta häst relaterade inläggen och även videosen, jag läser mer hennes GRYMMA inlägg som hon gör. Hon är 12 år och driver en av Sveriges större bloggar, hon ligger på typ 15:e plats men hon kommer hamna på plats 1 snart, jag lovar. Hon skriver väldigt mycktet "deepshit" inlägg, hon har varit med i Ponnyakuten, har sponsorer och modellerar för Hööks och ja, hon har gått långt den tjejen. Hon driver bloggen på egen hand, har aldrig fått en stor big fet länk från en stor bloggare, hon har gått sin egen väg, jobbat hårt, tatt emot skit och allt och nu finns hon med på toppen. 


5. TINKERBELLA
Isabella, mer känd som Tinkerbella, lägger upp jäättefina bilder från hennes vardag, outfits och allt möjligt. Har läst bloggen i flera år och alltid tyckt hon varit duktigt. Se bara hennes header här? Hur fin är inte den? Söt tjej också!


6. TYRA
Har inte läst bloggen så länge men Tyra har ju även "Style By Tyra" och vad jag förstått det så har Tyra gått igenom mycket när hon var mindre. Nu är hon väl en inspiration för många och hon har många fina outfits. Kommer fortsätta följa bloggen såklart! 

Kommentarer
Skrivit av: GeMina Arts

fina bloggar :)

2012-08-01 - 11:56:44
URL: http://geminaarts.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0