9 dagar kvar

Hejsan hejsan... eh.. tänkte säga godmorgon men ja..

Sov fööööööör länge idag, gick upp vid halv tolv. Hatar att sova bort dagen (känns som man gör det) men på senaste tiden (eller kanske hela sommarlovet..?) har jag varit sjuuukt trött på morgonen. Sure, jag har lagt mig vid halv tre tiden många nätter, men igår la ja mig INNAN ett och sov tills halv tolv. Vadå trött? Min katt är inte mycket bättre. Hon sover lika mycket som jag (om inte mer), hon brukar lägga sig i min säng när jag lägger mig (ibland innan) och sen går hon upp när jag går upp, hehe. Aja, nog om det. Fredag idag... hhaha, alltid något man uppskattar under skoldagar men på sommarlovet är det shit the same. Lika tråkigt väder, fast lite sol finns det idag. Men det blir mulet all the time. :( Åker iväg om 9 dagar och då ska jag inte sova bort hela dagen, då blir det sol & bad. Åhhhhhhhh lääängtar!


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0