5 saker ni (kanske) inte visste om mig

1. Jag lever aldrig i nuet, eller vad man ska säga, tänker alltid på vad jag ska göra om några timmar eller nästa dag eller nästa vecka, kan aldrig koppla av och bara skita i det som händer sen.

2. Jag stör mig på när fickorna "sticker ut" när man har shorts. På mig händer det aldrig så jag stör mig på det när jag ser det på andra, haha. Såhär: 
Img_3358_large

3. Jag stör mig när personer som man faktiskt känner inte säger hej om man träffar/möter dom. Menar inte att man behöver komma fram och bara HEEEEEEEEEEEEEEJ och krama om varandra men man kan säga Hej och låta lite trevlig. 

4. "Don't judge me before you know me" är ett av mina favorit quotes. Tycker det är så himla bra och gillar inte själv när folk bara dömer dig efter vad de hört tidigare om dig. Tycker det är het fel att döma någon innan du skaffat en personlig åsikt om personen. Jag är en sån, hör jag något dumt om någon som jag senare träffar, visst det finns i bakhuvudet, men jag ger personen en chans. Om jag inte träffat personen förr kan jag ju inte säga hur den personen är.

5. Jag hatar att åka båt. När jag var mindre tycker jag det var hur kul som helst. Åkte en gång till Gotland och då gungade båten som i in ...... och jag typ "wihooooooo" men nu för tiden, no no no. Får tacka Titanic ;).

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0