Yesterday and today

Igår grillade Johannas familj med oss, mycket trevligt. Jag och Johanna kollade såklart på Sommarkrysset, vår nya lilla crush var ju med där. Fina Olly Murs! är såå glad att jag träffat honom, men skulle gjort allt för att få träffa honom igen faktiskt. He's so lovely in real life och så himla charmig och gullig och awesome och wahh ni förstår.

Idag gick jag upp vid tio, gjorde mig klar på typ 25 minuter och sedan körde jag, mamma och pappa upp till flygfältet då min bror skule göra sitt andra fallskärmshopp idag. Lite nervöst men han klarade det!
När jag kom hem så stack jag och Johanna ner till en fotbollsplan som ligger typ 500 meter ifrån mig då vår vän Sarah (som vi träffade först på Hbg-festivalen och sen igår också) var där eftersom hennes lillebror spelade match. Snackade lite med henne, alltid skoj! När hon åkte hem cykla vi hem till Johanna, gjorde inte så mycket fram tills dess att sverige skulle spela OS final i handboll. Åhh shiiit vad spännande det var, synd att det förlorade men ett silver är inte fy skam ändå. NU ska jag nog snart hem och äta innan det är dags att sitta bänkad framför TV inför the closing ceremony i OS (hej svengleska). One Direction och Ed Sheeran ska uppträda. Det måste man ju se!




Btw, känner att mina inlägg är vääääldigt tråkiga. Vad borde jag blogga mer om???

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0