Trött

Orkar inte ens starta min dator idag - då är jag trött! Hade en trevlig dag med Johanna idag, men nu är det dags att återgå till vardagen och rutiner, tråkigt att göra det men har haft en bra sommar, dock skulle jag önskat fler soldagar men what to do? Vi börjar tjugo i nio imorgon och slutar vid tolv, och det är (förmodligen) inga vanliga lektioner! Nej ska nog göra mig klar för att sova, lär ju inte somna men det låter bättre att säga att man la sig vid 10 och sen när man somnade spelar ju ingen roll ;)
Eftersom vi åkte inom Malmö idag så kunde vi inte motstå en frappuchino (eller hur det nu stavas) från Starbucks.. men NU är det slut på onyttighwte/ Angeicar. ;)

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0