Tiden går fort

Idag hängde jag med Johanna till Lund, hann även lämna tillbaka min bok och sedan var vi här hemma och tog det lugnt. Har varit sjukt trött sen jag kom hem från Rhodos, även om jag sovit way too much. Haha! Nej men imorgon ska jag och Rebecka gå ut på en powerwalk. Vi snackade lite om att gå tidigt.. tänk vad skönt att komma ut tidigt på morgonen och powerwalka. Senare på dagen kommer Julia hit till mig och Johanna, har inte träffat henne på läänge så ska bli skojigt. Hon sover här tills fredag då vi ska iväg riktigt tidigt. Kommer bli typ en awesomeee dag på fredag!
Även sista onsdagen på detta sommarlov har gått förbi. Asså asdfghjkl shiiiiiit  vad snabbt allt gått? Vill spola tillbaka och få bättre väder. Vår resa till Rhodos gav oss iaf värme, så den resan var värd vartenda öre. 
Aja, mer om skolan när det börjar, har ju några dagar kvar som jag får ta vara på! /Angelica

Tumblr_m8bzs3l3mg1qj6onbo1_500_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0