söndag 26 augusti

Hejsan. Igår åkte jag ju som sagt till Ängelholm. Jag åkte med Marco här ifrån in till Lund, vi missade det tåget vi skulle ta fast som tur var gick det ett till efter tio minuter men det var 4 minuter försenat. Så vi fick lite brottom när vi skulle byta, för Marco skulle köpa en ny biljett i Lund för han hade inte taig direkt till Ängelholm... Men vi hann. På tåget mötte vi Hilda & Jonathan!
 
När vi kom fram till Ängelholm, så skulle vi hitta en mataffär! (Man skulle tydligen själv ha med sig något att grilla vilket både jag Jonathan & Hilda inte hade. Så vi frågade kanske typ fem olika personer om en mataffär. Till slut ringde vi Linnéa (som kommer från Ängelholm) och frågade om vägen o vi hittade. Vi köpte även blommor som vi skulle ge till Chriss, puls att vi hade toffefe. 
 
Sen skulle vi ta oss ut till kyrkan.... gick ju skitbra... vi tänkte att vi skulle gå dit eftersom det var 45 minuter tills nästa buss gick, så vi började gå, vi gick i typ 15 min. Sen ringde lillemor och sa att det va jääääääättelångt kvar från där vi var, så Simon en av våra ledare på konfalägret hämtade oss. 
 
Vi kom fram o typ snackade lite med några andra från konfalägret, sen började vi grilla våra korvar, haha! När vi hade gjort det så satt vi bara o snackade o sånt typ, kollade på ett videoklipp från när Simon gick i högstadiet! Vi skulle ju även sova där, vi somnade kanske 2-3 något sånt, Chriss kom o sjöng för oss på kvällen precis som på konfalägret! 
 
Idag blev vi väckta klockan 8!!!!! Chriss väckte oss genom att spruta vatten i huvet på oss! najs najs! Sen var det gudstjänst, var väl sådär kul som vanligt! Efter gudtjänsten fikade vi lite sen skulle vi ta bussen till Ängelholm, vi fick typ asbrottom igen(varför har jag alltid brottom när jag ska åka tåg/buss?) Vi såg busshållsplatsen o tänke lixom, jaja vi e snart där. Men då ser vi att bussen lixom kommer och vi börjar springa o gissa vad? VI HANN! haha, tur va väll det för annars gick inte nästa buss förrens efter en timme!
 
När vi kom in till Ängeholm så skulle vi äta på subway! Jag älskar subway som ni vet, men asså denna subway!!! ja, vad ska jag säga, det var den värsta subway jag varit på!! Det tog typ en halvtimme att få sin Sub, o då var den kall, sen hade jag ett sånt hät bonuskort ni vet där man får stämplar, men det kunde jag inte anväda, för det "var inte samma ägare" klart det är samma ägare, subway e subway lixom!!! 
 
Sen skulle vi ta tåget från Ängelholm gissa vad det blev inte jättestressigt, eller vi har lite stressade men vi väntade ändå på tåget i typ fem minuter. Sjukt drygt att åka så länge, det känndes mycket längre idag än igår. Jaja sen skulle jag byta i Lund igen haha, jag hamnade på det första spåret och sen skulle jag till 5:an så jag fick springa runt hela o jag hann precis till mitt tåg och nu jag hemma o ska soooova, eller nä jag måste göra lite spanska, men vi hörs sen!
 
Ojoj vilket långt inlägg, sry, men jag hade mycket att berätta, det är alltid så att när man har något att berätta så blir det alltid jättemycket så ingen pallar läsa! förlåt för att det blev så långt!!
 
chriss öppnar presenter
kolla vad han fick av frida, florence och annie, så sjukt fint!!
chriss smakar på nån äcklig röra som frida & florence har gjort
jag & linnéa <3
ängelhom
sämsta subway ever!
 

/ Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: Malin Wallin

Jättefin blogg du har! :)

Allt bra idag?

Kram!

2012-08-26 - 16:54:14
URL: http://mwallin.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0