Sega torsdag

Vaknade imorse av att det regna och åskade. Jag som skulle ha sovmorgon. Tänkte att jag skulle få sova ut lite och vara pigg och glad i skolan, men nehe. Det vräkte ner hela morgonen och min bror var sån tur var hemma så han kunde skjutsa mig, men precis när vi skulle köra så slutar det att regna och sen har det inte regnat på hela dagen, så fick ju gå hem men jaja, jag överlevde. Dock var jag sjukt trött imorse och när jag kom till skolan så blev det inte mycket bättre för alla som var där satt och typ sov... hah, inte riktigt men nästan. Torsdagarna är så fett sega, men har varit hemma i typ en timme nu och ska sätta igång att göra lite läxa, som vi tyvärr har. 

Det positiva med dagen är väl att vi fick tillbaka en skrivuppgift på engelskan och att jag fick ett A! Blev jätteglad! /Angelica 





Kommentarer
Skrivit av: Linnea & Emilia

Super fin blogg och fina bilder! Allt bra? :)

2012-08-30 - 17:26:24
URL: http://linneaemilias.blogg.se
Skrivit av: Kulan

Har du fraser som du säger ofta eller hör ofta?

2012-08-30 - 21:38:21
URL: http://kulansplace.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0