onsdag 29 augusti

hejsan, Förlåt för att jag har så himla dålig uppdatering nu för tiden men jag hinner inte blogga innan skolan och jag e inte hemm förren typ halv fyra. Och idag när jag kom hem satte jag mig o fikade o gjorde matte så det va först nu jag har tid att blogga!
Jag e så full med energi idag, hade jag inte varit så himla förskyld så hade jag gått ut o sprungit en fede lång runda idag! jag säger ju det, det är alltid när man inte kan som man vill! Jag har gjort asmycket matte o känner att jag kan sitta i flera timmar till o räkna och jag går runt o städar i mitt rum.. känner inte igen mig själv, vad e det med mig idag? kanske är det vädret och solen eller så är det bara det att jag sov typ 10 timmar inatt? Ja härligt är det i alla fall. Haha. Jag ska blogga mer sen jag lovar. Vi höööörs! kramar / Rebecka
 
Sjukt härlig låt, melodin och jaa! Om ni inte är på lika bra humör som jag så blir ni nog det efter ni lyssnat på denna! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0