My calendar




För några veckor sedan köpte jag en träningskalender, hur bra som helst! Köpte en kalender förra hösten men den användes knappt, där står lite i den, men inte mycket. Var lite så "hmm ska jag köpa denna?" men sen tänkte jag att, JO nu köper jag denna så kan jag skriva alla läxor PLUS hur mycket jag tränar. Perfekt. På vänstra sidan i boken står det dagarna där man då kan skriva läxor eller annat man ska göra och på högra sidan är där först en spalt där man skriver vad för träning man gjort, hur lång tid eller hur långt man tex. sprang och sedan kan man på skriva en liten "kommentar". Sedan är där en till spallt och då kan man göra en liten sumering av veckan, skriva om man kanske varit förkyld och därav inte tränat lika mycket osv. Kalendern innehåller också mycket tränings-tips och man kan sätta upp egna mål osv. Sjukt bra! 

MEN den var lite tråkig på utsidan. Den är till för att ändras. Liksom en grå framsida där det står "träningskalender". Och en svart baksida. Depressing shit typ. Så i onsdags när jag kom hem från den väligt onödiga dagen i skolan satte jag mig och började fundera på hur jag skulle göra framsidan, och baksida. 



En bild på One Direction och massa quotes. Det speglar mig och man behöver knappast öppna kalendern och se vems det är. Har även hunnit skriva in lite saker och nu ska jag fortsätta. Blir även lite motiverad till att träna eftersom jag inte kan se kalendern helt tom! /Angelica

Kommentarer
Skrivit av: GeMina Arts

tja.. jag gillar snygga inspirationsbilder, lite intressanta tips om allt möjligt, gillar att läsa folks tankar om olika saker! så kan det vara kul att se shopping, men det är viktigt att det är snygga bilder som med allt egentligen, det är roligare att se snygga foton än halvtaskiga mobilbilder. Tycker du har fina bilder :)

2012-08-18 - 13:29:09
URL: http://geminaarts.blogg.se
Skrivit av: bbaraaelin

sv: åh tack så mycket för din respons, betyder guld!
hmm oj jag gillar när man bloggar om allt möjligt, typ vardag,foto, mode, de får inte bli så mycket om samma sak om du förstår vad jag menar, en varierad blogg är alltid bäst enligt mig !:)

2012-08-18 - 13:37:14
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Skrivit av: GeMina Arts

det kan vara allt från politiska åsikter till oskyldiga funderingar om det finns liv på månen :p filosofi, psykologi och all vetenskap intresserar mig :)

2012-08-18 - 13:40:14
URL: http://geminaarts.blogg.se
Skrivit av: NILES (FOTO & VARDAG)

hoppas att blir bra med din träning! Jag har med faktiskt börjat komma igång!

2012-08-19 - 11:15:07
URL: http://niles.blogg.se
Skrivit av: Melanie

vart köpte du den?

2012-09-02 - 18:04:56
URL: http://mmifoto.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0