MITT RUM KOKAR!!!!

Ja asså pommes, ni vill inte veta så varmt det är i mitt rum , jag vet inte var jag ska bli av, här e sjukt varmt o jag e jättetrött och jag vill sova men det går inte när det är såhär varmt.. vad ska jag göra?? jag får paniiiiiiik! vi hörs imorgon så är jag kanske på bättre humör... jag ska stänga av datorn så kanske här blir lite kallare i alla fall. förresten jag failade på ggmarathonet... jag såg bara 4 avsnitt, men jag har bara tio kvar nu haha!!! hejdå / rebecka
btw, jag saknar angelica sjukt mycket, hon måste kommma hem NU!!!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer
Skrivit av: Evelina

Rebecka : kolla på min blogg vad du vill ha och skriv sedan ett mail där du berättar vad du vill ha så byter vi adress mot Kontonummer :) skulle vara jätte kul om du ville köpa något! :D kommer upp lite nya smycken imorgon också :) [email protected]

2012-08-03 - 01:00:23
URL: http://ewelinassmycken.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0