måndag 27 augusti

Hejsan, idag har jag gått i skolan från klockan 8.40 till 16.30! KUL, eller inte..  Det är såhär att efter min "vanliga" skola så går jag och några andra på extra matte på gymnasiet, det började idag o det är ända fram till 16.30. Jag vet det är ju lixom frivilligt, men eftersom jag vill gå ekonomi sen, eller nä det vill jag kanske inte, jag har ingen aning om vad jag vill gå men jag tänkte i alla fall att det var bra att testa på nu, fråga inte varför men det är ändå roligare än vår vanliga matte. Men läraren är ganska så.... ja jag vet inte hur jag ska beskriva henne. Men det bra med detta är att jag o Angelica går denna kursen tillsammans! Varför det nu va bra? haha, nej nu e detta inlägget inte alls intressant faktist, så vi hörs senare.

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0