malmöfestivalen

vi kom ganska långt fram när det var timbaktu som ni ser! Där var sjuuuuuukt mycket folk och det va trångt o vi stod där i en timme ända sen kapten röd var slut! Men det va fett värt det! 
såhär mycket folk var det! och ännu mer, det var folk långt ut på kanterna,  ända bort till subway, ni som vet malmö! och längre bak än vad man ser på denna bilden. Vi stod där framför scenen där det är lite blått ljus, jag fattade inte att vi var så långt fram!! Ni kanske fattar hur svårt det var att komma ut 45 min innan det var slut, för det var då vi gick för att hinna med tåget!
kapten röd, här var vi dock inte lika långt fram! 
suuubway, haha, men det blev inte min favorit denna gången.. jag ville ha parmesan brödet men det va slut!!! Men nu har jag fått ett fullt subway kort i alla fall så jag får en gratis nästa gång! haha
ha det bra / Rebecka
 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0