I was born to do this!

Hejsan, idag har jag varit i Danmark typ hela dagen! Vi har varit på bakken, vi var där med våra grannar, det var superroligt. Jag vet inte vad som hände med mig men jag var aspepp på att åka alla karuseller asså ALLA typ till och med dom värsta, jag åker typ aldrig karuseller annars för jag är alltid så rädd, men idag sa jag bara: Jag ska åka alla karuseller som jag egentligen inte vågar! Jag åkte tornado eller vad den hette, en sån bergochdalbana och man typ snurrade runt samtidigt, sjukt läskigt, det var nästan den första vi åkte, det var ju lite lustigt. Sen åkte ja den här träbanan, lite som balder! Och ulven eller vad den hette, men det jag är mest chockad över att jag åkte är frittfall/uppskjutet! Hur i hela världen vågade jag det?? Efter första gången typ grät jag men jag skrattatde samtidigt för jag blev så rädd men sen var jag tvungen att åka igen för någon skulle fota mig. jag åkte många fler men jag kan inte skriva alla för det bllir långtråkigt då. Men jag känner mig sjukt stolt i alla fall. 
Vet ni vad jag mer gjorde idag? Jag vann på choklad hjulet!!!!! awesomeness! nummer 7 var det, mitt turnummer och mitt nummer på matchtröjan, ofc! Men jag gav bort hälften av dom till Matilda min granne för vi kom överrens om att om en av oss vann så skulle vi få hälften var, haha! :D
Nu ska jag gå och lägga mig ska upp tidigt imorgon, för jag ska till Kristianstad och spela fotboll, med tränare och spelare ifrån A-laget i kristianstad om jag fattade det rätt. Men jag tränar med folk från andra klubbar + 3 stycken från mitt lag. Berättar mer om det imorgon, sen på kvällen ska jag åka till Linnéa! (yayy) och sen på måndag ska vi dra vidare till Vikor och sova där till tisdag och på tisdag ska jag kanske till lund och shoppa med erica, ni ser fullt upp, när ska jag hinna blogga? haha, men kan blogga på tåget imorgon. ha det bra. Vi hörs. 
ps. detta blev ett långt inägg istället för många haha, nä men det bara blev så hejdå
/ rebecka
 

Kommentarer
Skrivit av: Julia

svar till rebecka: tack så mycket, om man vill göra en sån header som jag har är det bara att ta bilder och lägga dom huller om buller och lita på att det blir bra tillslut, eran header är också fin! :)

2012-08-12 - 18:07:07
URL: http://justatime.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0