Hemma igen

Jag kom hem runt halv sju tiden igår morse, sedan somnade jag vid åtta och vaknade halv två. Fixade till mig lite innan jag gick in till Rebecka. Vi hade ju inte träffats på en hel månad, vilket kände konstigt eftersom vi annars träffas typ varje dag! Var med henne ett tag och sedan träffade jag Johanna på kvällen. 

Min plan för dagen var att springa en runda och sedan åka till Lund med Johanna för hon behövde något, meeen det öste ner för bara några minuter sedan och blåste men det verkar ha lugnat sig så jag får nog dra mig ut på den där löprundan. Har ju inte tränat på läänge nu och när man är på semester så blir det lätt att man stoppar i sig lite extra god, men onyttig mat. ;)



Bilder från min instagram under veckan som gått. Åhhhh vad jag vill tillbaka!

Kommentarer
Skrivit av: Nathalie Nyrén

Rebecka: Haha :D

Ha en bra dag!

2012-08-07 - 11:54:27
URL: http://nathalienyren.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0