hej eller nått..

Ja som ni närker så har jag lite slut på rubrikinsperation... Men jag fick nyss två till konfapresenter eller tre egentligen.. Ett presentkort på kicks & en bok som heter livet är en pizza den vekar bra o jag ser framemot att läsa den.. Detta fick jag av mina grannar. Sen fick jag en bok/häfte eller vad man ska kalla det som heter tankar om livet, där finns typ ett citat till varje dag hela året, idag var det "le. det kan vara den strimma av solsken som någon behöver för att ta sig igenom en annars stormig dag". Det var fint tycker jag. Nu ska jag i alla fall snart sortera reklam för jag har lovat att göra det två gånger nu, för han som gör egentligen har semester. Jag delade ut reklam innan men jag slutatde för det var sjuuuukt tråkigt och det förstörde lixom hela dagen. Men nu ska jag göra det bara två gånger ;) Ha det bra vi hörs snart! / Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: Nathalie Nyrén

Rebecka: Jaha vad synd.. Hur lång är du då?

Nej jag hade faktiskt inte ens tänkt tanken på att bli modell förrän jag blev tillfrågad :)

2012-08-03 - 18:49:07
URL: http://nathalienyren.se
Skrivit av: Malin

Hej, allt bra? :)

2012-08-03 - 20:54:10
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
Skrivit av: Evelina

Rebecka : ja jag har faktiskt funderat på det! :)) så det kommer nog upp en tävling inom kort ;) kram

2012-08-03 - 22:51:43
URL: http://ewelinassmycken.blogg.se
Skrivit av: Anonym

Dödligt leende, så jäkla fin du är ! :)

2012-08-03 - 23:52:52
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0