gossip girl säsong 4

finitoooooooo! Jag e nu officiellt ikapp lillbengis! om inte hon har kollat sen hon kom hem! Men ojj vad alltig e klöddigt hit o dit. Jag vill inte spoila för någon, vet inte om jag kommer göra det så om du har tänkt o se gossip girl så kanske du inte ska läsa detta.. Men asså varför kan aldrig chuck o blair gilla varande samtidigt? Varför kom han prinsen tillbaks? E blair gravid!? :o Vad hände med Charlie? Vem va det? Var inte det Serenas rikriga kusin? Asså jag fattar inget!! Detta är bara några av frågorna som kommer upp i mitt huvud.. haha, jag ska snart se fortsättningen hihi! Men jag och Angelica skulle kolla ihop så jag får väl vänta lite! Vill så gärna söka upp hur det kommer gå, men jag ska hålla mig!! Det blir sjukt mycket roligare då, men jag har bara en säsong kvar nu! Tänk så slutar denna serien också dåligt... Vi hörs! / Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0