hej dåliga uppdatering!

Jag kan säga det redan nu, att detta kommer bli ett långt inlägg, så ni vet haha. Förlåt för min sjukt dåliga uppdatering. Men i söndags morse så åkte vi till kristianstad för att träna fotboll där! Det var tyo som zonläger/LTU Det var sjukt kul, men jag hatar när det är så att dom kollar på en och bedömer en typ, det går ju aldrig bra då! Så ja det gick inte så bra alls typ.. Sen kom jag hem och typ packade upp och packade på nytt. Sen tog jag tåget till Lund och sen vidare till Ängelholm för att åke hem till Linnéa. Hon och hennes mamma & syster stod där på stationen när jag kom så sen åkte vi hem till henne och åt pizza och kollade DH, hon tyckte det va asbra, såklart! (det är dhdagen idag, måste se ett avsnitt ikväll) Sen på måndag eftermiddag kom Johannas syster och Johana o hämtade oss så körde vi till Röke till Viktor hos kossorna haha. Vi var väl där typ två och då började alla andra också komma (detta var ju då en miniåterträff från konfan, om jag inte har sagt det innan) vi spelade fotboll o snackade o sånt, sen på kvällen spelade vi ett spel som heter med andra ord, det var rätt kul men tror mitt lag kom typ sist haha. Sen gick vi ut o körde dunk gömme i mörkret det va faktiskt roligt men läskigt för det var typ kolsvart.. Sen såg vi en film som hette... VAD HETTE DEN?? hahaha, jag har ingen aning, man kan säga att jag va lite lost genom hela filmen men som tur var hade Jonathan sett den innan så han förklarade, tror jag fattade lite i alla fall, jag va så trött men jag somnade inte i alla fall! :D Sen skulle vi sova men alla hade bara liggunderlag för vi trodde vi skulle sova i höet men så blev det inte. Men jag hade en sjukt obekväm luftmadrass... Men Elin sov på den så jag annie o linnéa sov i en soffa istället, det va väl skönt men på morgonen typ vid 6. kom det MASSOR av flugor som surrade runt hela huvudet o på armarna så man vaknade hela tiden! Sen gjorde vi inte så mycket spelade fotboll o så sen tog vi bussen typ kl ett men den va jätteförsenad så vi missade nästan vårt tåg från Hässleholm, det stationen är så jobbig för man måste upp i ett typ torn och sen e det vanliga trappor hela vägen ner. Så när vi stod där uppe så ser vi vårt tåg där nere o bara lixom springer allt vad vi kan & vi hann! :D Jag har varit på Hässleholm station en gång innan av misstag vi råkade ta fel tåg en gång o då hände precis samma sak att vi såg tåget där uppeifrån o fick springa ner. Men jag kom hem i alla fall, en annan skulle också av här så vi hade följe en liten bit men sen fick jag gå själv och det tar typ 25 min från stationen och sen när jag väl var hemma så var det ingen annan hemma och jag hade ingen nyckel... jag försökte få tag i min bror i typ en kvart innan jag fick nycklen och nu sitter jag här, ikväll ska jag träna men innan det ska jag soooova eller se på gossip girl men jag e sjukt trött och VI BÖRJAR SKOLAN IMORGON, jag pallar inte, så himla tråkigt, jag vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
elin o viktors kattunge
en fläta som linnea gjorde på mig
jag o lillemor i släpet på fyrhjulingen på väg till bussen idag.
 
Jag har varit på 6 olika ställen/städer på tre dagar. Detta inlägget va sjukt ointressant så hejdå. ni behöver ju absolut inte läsa allt men cred till er som gjorde. / rebecka
 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0