fredag 31 augusti

Hejsan, det är FREDAG idag, hela dagen har jag gått runt o  trott att det va torsdag o igår trodde jag också att det va torsdag idag... Så när jag märkte att det var fredag blev jag överglad! Idag på idrotten så va vi på hälsostudion o körde ett spinningpass... åh vad det var roligt!!! Man blev sjukt varm & svettig men oooj vad kul det var, ska så lätt börja göra det, men man måste vara 18 för att köra på hälso studion tror jag.. så jag får hitta nån annan stans! Annars har det inte hänt så mycket kul, eller vi hade sovmorgon till 9.10 skönt och vi slutar två och har bara fyra lektioner en av dom är idrott o en e slöjd... älskar fredaaaaagar!!!!!! världens bästa schema! 
 
Ikväll ska vi åka till Ängelholm, jag och Annie ska på UG i ängelholms kyrka! Sen ska vi sova i vår eller ja vår farmor o farfars stuga och imorgon blir det kräftskiva! På söndag ska jag till Kristianstad igen och spela fotboll. Fullt upp i helgen så jag hinner inte blogga om jag inte gör något tidsinställt nu annars hörs vi på söndag! Kram!
/ Rebecka

me today!

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0