fredag 17 augusti

NU E DET SLUT PÅ VECKAN DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS! 
haha, ikväll ska vi ha gatufest här på våran gata, vi typ grillar o bara umgås o sånt ni vet! Det ska bli superkul men vet ni vad som är så himla typiskt? Tina har sin fest/tjejkväll typ samtidigt så jag missar lite av båda, för jag är på gatufesten först sen drar jag till Tiniwinis! 
 
Skolan idag var helt awesome, vi började 10.10 och sluade 14.00 och vi hade två lektioner vilket var slöjd och idrott! vi skulle haft spanska men läraren kom inte förren efter 20-25 min och då blev det inte av. Men nu ska jag nog se ett gg avsnitt.. jag och angelica tänkte jogga idag men eftersom jag fick lite ont i knäet så kanske jag ska vila men jag vet inte hur det blir. Vi hörs!

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0