Fredag

Sköt med fredag, fast inte lika bra som vanligt. I skolan började jag få mer och mer ont i halsen under dagen men tog mig igenom en timmes NO, en timmes bild, en timmes lunch och nästan en timmes franska. Sen har vi en håla på en timme och sen idrott. Sjukt segt, men jaja. På idrotten skulle vi springa och jag kände att det inte var någon bra idé när jag kände att jag hade ont i halsen, frös till och näsan rinner. Jo men vad roligt såhär på en fredag eftermiddag när man bara vill komma hem och ta det lite lugnt, kanske umgås med någon vän eller sådär. Eller hitta på något roligt när det väl är helg. Nä, jag ska vara sjuk.. oj vad kul. /Angelica
 

Kommentarer
Skrivit av: Isabella

SÅ fin bild!
Följ min resa och flytt till England, London. Kram!

2012-08-31 - 20:57:59
URL: http://iloof.blogg.se
Skrivit av: ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲

Till Rebecka: Åh tack sötis! Vad glad jag blir :') Jag har väll mått bättre liksom, men jaja.. Hur mår du? ^^ <3
kram

2012-08-31 - 23:29:36
URL: http://nancyochjag.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0