Fler saker ni kanske inte visste...

Jag hatar insekter. Typ spindlar, getingar, mygg, humlor... ja allt sånt.
Jag klarar inte av att gå runt om mitt hår känns smutsigt/fettigt osv, så tvättar det ibland lite för ofta. 
Borstar också mitt hår way too much. Knutor i håret = me not gusta.
Om det blåser ute så skriker jag alltid "MITT HÅÅÅÅR" för jag får panik. 
Jag tycker det är mysigt med regn och åska, om jag får vara inomhus. 
Jag älskar att åka skidor, men också att ligga och sola på stranden och om jag fick önska så hade jag åkt på både solsemester och skidsemster varje år.
En sak jag stör mig på är när folk inte kan göra skillnad på your och you're.
Jag har blivit antagen till ett High School Year i England, men tackat nej. 
När jag blir äldre vill jag plugga utomlands, vill absolut inte stanna i Sverige forever.
Jag älskar att blanda english and swedish, gör det ofta när jag snackar med typ Johanna och Terese. 

Tumblr_m7urup7px61rcqba1o1_500_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0