Dagen

Mina planer för dagen blev inte som tänk... jag, mamma och pappa körde till mormor & morfar i eftermiddags. Var ju ett tag sedan vi träffade dom och så fort vi kom så plockade mormor fram kakor, saft och kaffe osv. Haha, inte bara min mormor som gör det tror jag! Vi satt där några timmar och snackade, dock hade jag ont i magen och i huvudet, men det var ju inte så ansträngande att sitta där. På vägen tog vi en sväng inom stan och gjorde lite ärende. Nu är det snart dags för kvällsmat - TACOS! Har även lagt in bilder från Rhodos på datorn, så det kommer fler inlägg om det :) /Angelica


Kommentarer
Skrivit av: M I C H A E L A

Älskar bilden!

2012-08-07 - 21:00:07
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se
Skrivit av: Lina

Åh, gud vad jag älskar din header!
Är den gjord på Photoshop?
Mvh
Lina

2012-08-07 - 21:30:35
URL: http://Linasmith.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0