5 km senare



Måndag igen och från och med nu spelar det roll om det är måndag eller fredag. Usch och fy och nejj vill ju inte tillbaka till skolan. Men, what to do? Sure, det ska bli kul att träffa vännerna men alla läxor, prov, inlämningar, tidiga morgonar.. okej, vi tänker inte på det nu, dom kör väl inte sååå hårt med oss de tre första dagarna iaf. Fast man vet ju aldrig. Ska lära mig att uppskatta bra saker i vardagen nowadays, typ uppskatta en sovmorgon, uppskatta the good things, uppskatta helgen och göra roligare saker. Inte sitta hemma varje helg och bara "noooo skola snart" haha. Motivation till mig själv här ja. Har faktiskt saker att se fram emot denna höst och det känns ju bra att ha lite höjdpunkter i den annars tråkiga vardagen! 

Vad jag egentligen skulle skriva i detta inlägg var att jag idag är back on track med träningen, det är this week som skolan börjar och har bestämt mig för att träna, träna, träna. Mitt mål är väl att köra någon sorts träning varje dag. Löpning, powerwalks, övningar, cykla en runda, ja bara så jag rör på mig, VARJE dag. Och nu är det godisförbud igen. Jag klarade det i våras, why wouldn't i do it now? 

Nu ska jag duscha och gonna feel fresh haha. Ska nog prova min nya ansiktsmask som jag köpte på Rhodos. Förresten, har inte visat allt jag köpte. Det kommer kanske senare idag. Måste bara säga att min söte katt ligger och snarkar i min säng. Lille katten som stukat sitt bakben. Snutte då!


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0